fot. P. Tarasewicz
Travis Scott ogłosił swój najnowszy projekt – nową markę CACTI, stworzoną we współpracy z firmą Anheuser-Busch. Scott, fan tequili, zainspirował się smakiem tequili podczas tworzenia CACTI Agave Spiked Seltzer. Napój trafi na półki sklepowe wiosną 2021 roku.
– CACTI to coś, z czego jestem naprawdę dumny i włożyłem w to mnóstwo pracy. Ja i mój zespół stworzyliśmy nie tylko właściwy smak, ale także tysiące kreatywnych pomysłów na wszystko, od samego napoju, po puszkę, opakowania i sposób, w jaki produkt jest prezentowany światu. Zawsze staramy się włożyć całe serce w nasze produkty – powiedział Travis Scott. – Jestem wielkim fanem tequili, więc też spojrzałem na to pod tym kątem. Jestem naprawdę podekscytowany, że mogę wypuścić ten produkt w 2021 roku i zobaczyć, jak inni będą mogli się nim cieszyć.
SPRAWDŹ TAKŻE: Eminem przyznaje się do błędu i przeprasza Rihannę
– Naszym celem jest dostarczanie tego, czego chcą konsumenci, a jako artysta kształtujący kulturę Scott jest niesamowicie związany ze swoimi fanami i nowościami w kulturze – powiedział Fabricio Zonzini, prezes Beyond Beer w Anheuser-Busch. – Kontynuując naszą misję, polegającą na przewodzeniu innowacjom w branży i optymalizacji naszego portfolio na przyszłość, cieszę się, że możemy odegrać rolę w urzeczywistnieniu wizji Scotta, aby dostarczyć coś nowego do branży hard seltzer – dodał.
Warto wspomnieć, że CACTI powstaje w 100% z naturalnych składników.
OBSERWUJ NAS NA FACEBOOKU
Aspekty wizualne i kontrast pomiędzy bohaterami klipu, to świadomy zabieg pokazujący genezę hybrydowego środowiska z którego wywodzi się artysta. Środowiska, w którym jest miejsce dla wszystkich🔥🔥🔥
Opublikowany przez cgm Sobota, 19 grudnia 2020