fot. P. Tarasewicz
Piąta edycja flagowej imprezy SBM Label i Sold Out Agencji, która odbyła się w sierpniu na Torze Wyścigów Konnych, okazała się strzałem w dziesiątkę. SBM FFestival szturmem pojawił się na mapie letnich festiwali muzycznych i wszystko wskazuje na to, że zagości na niej na dobre. – Wracamy więksi i silniejsi – zapowiada Magda Dubrawska, założycielka Sold Out Agencji. – W przyszłym roku zbudujemy w stolicy festiwalowe miasteczko z prawdziwego zdarzenia, a impreza potrwa aż trzy dni – dodaje.
Festiwal odbędzie się w nowej, jeszcze sekretnej lokalizacji, która pozwoli na realizację najambitniejszych planów produkcyjnych. Podobnie do poprzednich edycji festiwalu uczestnicy mogą liczyć na dużo atrakcji towarzyszących, m.in. SBM Space oraz aktywności w strefach partnerskich, które będą ujawniane stopniowo wraz ze zbliżającym się wydarzeniem.
Bilety jednodniowe oraz karnety trafią do regularnej sprzedaży w piątek 3 grudnia o g. 15:00 za pośrednictwem strony www.sbmffestival.pl, aplikacji Going. oraz będą dostępne stacjonarnie w salonach Empik w całej Polsce. Ceny zaczynają się od 149 zł, a każdy zakupiony bilet uprawnia do udziału w wydarzeniu także 25 sierpnia.