Nicki Minaj: słabe wyniki sprzedaży to wina sprzedawców

Raperka obwinia amerykańskie sklepy o słabe wyniki sprzedaży reedycji jej ostatniego albumu.


2012.11.27

opublikował:

Nicki Minaj: słabe wyniki sprzedaży to wina sprzedawców

Minaj wydała niedawno reedycję swojego drugiego studyjnego albumu, „Pink Friday: Roman Reloaded: The Re-Up”, na której znajduje się kilka premierowych utworów. Stosunkowo słaba sprzedaż dzieła wynika zdaniem artystki nie z tego, że wprowadza na rynek – bądź co bądź – „odgrzewany kotlet”, ale jest efektem wycofania się niektórych sklepów z dystrybucji wydawnictwa.

– Trudno jest zdobyć tę płytę, bo niektóre sklepy, zrażone słabymi wynikami sprzedaży jakichś innych reedycji, nie zdecydowały się na dystrybucję mojego krążka. Target i Walmart [dwie duże sieciówki w USA] po prostu nie sprzedają mojego albumu. Tymczasem dotychczas to właśnie w Targecie najwięcej osób kupowało płyty Nicki Minaj – dziękuję temu sklepowi za to, ale jednocześnie jest mi przykro, że nie zdecydowali się na kolejną współpracę… Stąd ta porażka – powiedziała Minaj w rozmowie ze stacją Power 105.1.

Polecane