fot. mat. pras.
Współpracy Maty i McDonald’s towarzyszyło ogromne poruszenie w mediach. Choć pojawiło się sporo krytycznych głosów, bilans dla sieci wydaje się dodatni, więc trudno się dziwić, że inne podmioty także się decydowały na współpracę z raperami. W ubiegłym tygodniu na instagramowym profilu Edzia pojawił się post promujący KFC.
– Jak jeść to porządnie – dzisiaj wcinam Kentucky Gold Wrappera od KFC. Soczysty grander, sosy, cheddar, frytki, boczek, polecam tę nowość od KFC – napisał raper.
Wśród komentujących nie brak uwag, których autorzy podkreślają, że Edzio starał się dotychczas promować zdrowy tryb życia, co niekoniecznie dobrze koresponduje z promowaniem sieci fastfoodowej. Raper nie odniósł się do tego zarzutu, odpowiedział za to tym, którym nie podoba się fakt nawiązywania przez niego jakiejkolwiek współpracy reklamowej.
– W ogóle bawi mnie to prucie się do ludzi, którzy mają zasięgi na Instagramie o to, że coś reklamują. Co jest złego, że wykorzystują zasięgi, żeby zarabiać hajsy? Jak wrzucam normalne zdjęcie, nikt nie ma z tym problemu. Jak wrzucam zdjęcie, które wygląda identycznie, tylko jest na nim kanapka z KFC czy cokolwiek innego, to nagle jest problem. Co wam to przeszkadza? Prujecie się do babeczki, która siedzi na kasie w Biedronce, że siedzi i zarabia hajs? Że sprzedała się dla Biedronki, bo Biedronka jej płaci za to, że siedzi na kasie? Trochę nie czaję ten problem – skomentował w stories na Instagramie Edzio.
Wyświetl ten post na Instagramie