fot. P. Tarasewicz
Nowa odsłona SBM Startera budzi sporo kontrowersji wśród fanów. Label zdecydował się przeprowadzić akcję na TikToku, co podzieliło jego odbiorców. Przypomnijmy, że akcja przebiega dwutorowo – autor TikToka z największą liczbą polubień jako nagrodę otrzyma 50 tys. zł i możliwość opublikowania swojego utworu na youtube’owym kanale wytwórni, ale artystę, z którym SBM Label podpisze kontrakt, wybierze już jury.
W ubiegłorocznej edycji akcji SB Maffiji uczestniczył Quebonafide, świetnie bawiąc się jako Kuba Grabowski. W tej dostaliśmy nagrywkę KęKę, który przełamał blokadę twórczą i nagrał nowy album (bądź jest bliski ukończenia go). Za kilka dni w sieci pojawi się pierwszy singiel, póki co raper dzieli się nagraniem w ramach Startera. Jak wypada na tle pozostałych uczestników? – Chyba bierzemy do finałowej dziesiątki – komentuje na TikToku SBM Label.
@piotrkekesiara #smbstarter #smbstarter2023 #sbmaffija @latwogang @SBM Label ♬ dźwięk oryginalny – PiotrKeKeSiara