Stało się! Adidas pozyskał do swojej „drużyny” drugą, po Kanye Wescie, ikonę muzyki. Jest nią najsłynniejsza wokalista ostatnich lat, Beyonce. Marka ogłosiła, że Bey zaproponowano wielowymiarowy kontrakt. W ramach umowy artystka będzie partnerem kreatywnym marki.
Z pomocą Adidasa, Beyonce będzie także rozwijała swoją markę odzieży aktywnej – Ivy Park. Przypomnimy, że ten brand zaistniał już w 2016 roku, dzięki współpracy artystki z Topshopem.
Firma zapowiedziała także wprowadzenie na rynek specjalnej linii odzieży i butów Adidasa, sygnowany przez gwiazdę.
„To dla mnie partnerstwo na całe życie. Adidas odniósł ogromny sukces w przesuwaniu granic twórczych, Będziemy dzielili się filozofią, która stawia kreatywność, rozwój i odpowiedzialność społeczną na czele biznesu” – skomentowała nową współprace Beyonce.
Adidasowi współpraca z muzykami wychodzi na dobre. Podpisanie kontraktu z Kanye w 2013 roku i stworzenie sygnowanej przez niego linii Yeezys, jest określane przez szefów marki jako najbardziej znaczące partnerstwo miedzy nie sportowce a marką sportową.