Kilka miesięcy temu Beyonce oraz jej marka Ivy park nawiązała współpracę z Adidasem. Efektem połączenia Ivy Park i Adidasa jest sportowa kolekcja „Icy Park”. W serii seksownych postów na Instagramie gwiazda muzyki zaprezentowała niektóre sygnowane przez nią ciuchy m.in. stylowe body, leginsy czy buty. Kolekcja zadebiutuje w sieci w tym tygodniu. Od 19 lutego będziemy mogli kupić ją na stronie Adidasa, a od 20 lutego „Icy Park” trafi do wszystkich sklepów na całym świecie.
SPRAWDŹ TAKŻE: Dramat Beyonce. Nie żyje 34-letni kuzyn gwiazdy
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
O umowie pomiędzy Beyonce a Adidasem informowaliśmy kilka miesięcy temu. Gwiazda jest zachwycona współpracą z kultowa marką.
To dla mnie partnerstwo na całe życie. Adidas odniósł ogromny sukces w przesuwaniu granic twórczych, będziemy dzielili się filozofią, która stawia kreatywność, rozwój i odpowiedzialność społeczną na czele biznesu – wyjaśniała wtedy artystka.
Dla Adidasa taka współpraca może być strzałem w dziesiątkę. Przypomnijmy, że w 2013 roku Adidas podpisał kontrakt z Kanye Westem – powstała wtedy sygnowana przez rapera linia Yeezys i przyniosło milionowe zyski.
Co ciekawe, tuż po podpisaniu przez Beyonce kontraktu z Adidasem, okazało się, że inna marka starała się pozyskać dla siebie gwiazdę. W 2019 roku dziennikarz ESPN Nick DePaula podzielił się ze światem rewelacyjnymi informacjami mówiącymi o tym, że zanim doszło do podpisania umowy z Adidasem, Beyonce spotykała się przedstawicielami innych marek – Under Armour, Jordan i Reebok. DePaula zdradził wówczas, że Beyonce wyszła zniesmaczona ze spotkania w siedzibie Reeboka i narzekała na „brak różnorodności” zespołu, z którym miałaby pracować. Firma z miejsca zdementowała te doniesienia i wyraziła ubolewanie, że ktoś rozpowszechnia nieprawdziwe informacje.