fot. mat. pras.
Po czterech latach kończy się współpraca Beyonce i Adidasa. Przypomnijmy – w 2019 r. gigant odzieżowy wziął pod swoje skrzydła markę wokalistki Ivy Park. Firma liczyła na to, że po tym jak zakończyła kilka miesięcy temu współpracę z Kanye Westem to właśnie produkty sygnowane przez autorkę „Lemonade” pozwolą jej na osiągnięcie satysfakcjonujących wyników finansowych, ale szybko okazało się, że nie ma na to szans. Ivy Park zamiast wystrzelić ze sprzedażą, zaliczyło… 50% spadek.
O zakończeniu współpracy poinformowała redakcja The Hollywood Reporter. Serwis donosi, że powodem decyzji były „poważne różnice twórcze” między stronami. Nie oznacza to oczywiście, że Ivy Park zniknie z rynku. Według informacji THR artystka zamierza odzyskać pełnię praw do marki i rozwijać ją samodzielnie.
Przypominamy, że Beyonce wystąpi w tym roku w Polsce. 27 i 28 czerwca artystka da koncerty na PGE Narodowym w Warszawie. Pierwotnie planowano tylko jeden występ, ale zainteresowanie fanów sprawiło, że Live Nation zdecydowało się dołożyć drugą datę.