Wiemy na ile wyceniana jest marka bielizny Rihanny. Suma jest oszałamiająca

Rihanna Savage X Fenty odnotowała 200 procentowy wzrost w 2019 roku


2021.02.17

opublikował:

Wiemy na ile wyceniana jest marka bielizny Rihanny. Suma jest oszałamiająca

Przypomnijmy, że Rihanna założyła markę Savage X Fenty w 2018 roku. Jak właśnie ogłoszono, brand produkujący bieliznę został po dwóch latach wyceniony na miliard dolarów. Co ciekawe, w zeszłym tygodniu główny udziałowiec Fenty, LVMH ogłosił, że zawiesza markę odzieżową Rihanna Fenty i oczekiwaniu na lepszą sytuację finansową. Można więc przyjąć, że o ile brand ekskluzywnej odzieży nie do końca przyjął się wśród fanów gwiazdy o tyle firma produkująca bieliznę i kosmetyki (Fenty Beauty) mają się znakomicie.

We wspólnym oświadczeniu złożonym przez WWD, LVMH i Rihannę czytamy:

– Po zakończeniu rundy zbierania funduszy, w której LVMH i Rihanna przejęli udziały w Savage X Fenty, LVMH i Rihanna potwierdzili swoje ambicje skoncentrowania się na wzroście i długoterminowym rozwoju ekosystemu Fenty, skupiający się na kosmetykach, pielęgnacji skóry i bieliźnie.

SPRAWDŹ TAKŻE: Rihanna rozpala zmysły zdjęciem topless

W 2019 roku Savage X Fenty odnotował wzrost przychodów o ponad 200 procent. Liczba klientów VIP wzrosła o ponad 150 procent.

Inni inwestorzy wspierający markę bielizny to między innymi Marcy Venture Partners – firma Jay-Z, Avenir Growth Capital, TriplePoint Ventures i Sunley House Capital.

Pozamuzyczna działalność Rihanny przyniosła jej prawdziwą fortunę. Artystka znalazła się na 33 miejscu listy najbogatszych przedsiębiorców w Stanach. Eksperci szacują wartość jej majątku na 600 mln dolarów. Według publikacji Forbesa Fenty Beauty miało w 2019 roku ponad 600 milionów dolarów sprzedaży, a linia bielizny Savage x Fenty zapewniła inwestorom 50 milionów dolarów. Ponadto jej charytatywna Fundacja Clara Lionel zebrała 22,5 miliona dolarów na pomoc w związku z COVID-19.

 

OBSERWUJ NAS NA INSTAGRAMIE

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez CGM.PL (@cgm.pl)

Polecane