Sean „Diddy” Combs, jeden z największych artystów i producentów na
świecie podpisał kontrakt z Interscope Geffen A&M – poinformował
Jimmy Iovine, prezes Interscope Geffen A&M. Umowa dotyczy nowych
proj ektów Diddy’ego, w tym mający się w marcu ukazać album „Last Train
To Paris”. Album będzie pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Bad Boy
Records i Interscope. Album będzie promował singiel „Love Come Down”.
„Puff jest jedną z niewielu osób w biznesie muzycznym,
które działa na tak wielu płaszczyznach – mówi Iovine – moda,
telewizja, muzyka – jak również nagrania. Jeśli taki wolny strzelec
pojawia się na horyzoncie, po prostu łapiesz go”.
Diddy – po pięciu latach współpracy – rozstał się z
Atlantic Records. Pozostała część katalogu Bad Boy Records pozostanie w
poprzednim labelu. „Jestem podekscytowany współpracą z Jimmym Iovine’m
i Interscope Records nad przyszłymi projektami muzycznymi, dotyczącymi
mojej kariery muzycznej – mówi Puff – Dzięki nowej umowie, mam nadzieję
podpisać kontrakty z kolejnymi supergwiazdami i robić dobrą muzykę w
nowym miejscu. To początek nowej muzycznej ery dla Bad Boy Records”.
Szósty studyjny album „Last Train To Paris” to następca
płyty „Press Play” z 2006 roku. Trzy z jego pięciu albumów zajęły
pierwsze miejsca, a dwa dotarły do drugiego miejsca zestawień
sprzedaży. Jego debiut z 1997 roku – „No Way Out” uzyskał status
siedmiokrotnej platyny, a kolejne trzy pokryły się również platyną. 10
singli wydanych solo znalazło się w pierwszej dziesiątce zestawień.
Gościnnie pojawił się na sześciu kolejnych hitach z pierwszej
dziesiątki. Za „Shake Ya Tailfeather” z soundtracku „Bad Boys II” Diddy
otrzymał swoją trzecią statuetkę Grammy. Combs był również producentem
hitów dla innych artystów m.in. Arethy Franklin, Stinga, Jennifer
Lopez, Mary J. Blige, Janet Jackson oraz Notoriousa B.I.G. Do tej pory
płyty Diddiego rozeszły się w nakładzie 75 milionów na całym świecie.
Jako Prezes i właściciel Bad Boy Worldwide
Entertainment Group, Combs zarządza jedną z najbardziej wpływowych firm
biznesu muzycznego, której działalność obejmuje nagrywanie, publishing,
management artystów, produkcję telewizyjną i filmową, studia
nagraniowe, odzież oraz restauracje. Ostatnio Sean „Diddy” Combs został
nazwany przez Time Magazine i CNN „jednym z najbardziej wpływowych
biznesmenów na świecie”.