fot. mat. pras.
AC/DC to jeden z najbardziej popularnych zespołów rockowych naszych czasów. Chyba nie ma osoby, która nigdy nie szalała przy dźwiękach „Thunderstruck”, „Highway to Hell”, czy „Back In Black”. Ciężko byłoby też znaleźć osobę, która nie kojarzy kultowego logotypu AC/DC z błyskawicą. Teraz możecie wypatrzeć go na jednym z budynków w centrum Warszawy, ponieważ właśnie odsłonięto tam mural dedykowany grupie i jej nowej płycie „Power Up”.
Sprawdź też: AC/DC pokazali klip do nowego singla
To jeszcze nie koniec dobrych wiadomości. „Power Up” zadebiutował na 1 miejscu list sprzedaży w 18 krajach i zbiera świetne recenzje od fanów i dziennikarzy muzycznych na całym świecie. Od swojej premiery nie spada z listy 10 najlepiej sprzedających się albumów w Polsce, co pozwoliło mu uzyskać status złotej płyty.
Najnowszy krążek AC/DC o nazwie „Power Up” miał swoją premierę 13 listopada. To album, obok którego nie da się przejść obojętnie. W skład zespołu, który pracował nad nim w studiu wchodzili: Angus Young, Brian Johnson, Cliff Williams, Phil Rudd oraz Stevie Young. Za produkcje odpowiadał Brendanem O’Brienem, który przyłożył swoje ręce do „Black Ice” z 2008 i „Rock Or Bust” z 2014 roku. Na najnowszej płycie AC/DC znalazło się z 12 utworów, które charakteryzują się legendarnym brzmieniem. Do dwóch z nich („Shot In The Dark” i „Demon Fire”) powstały teledyski.