Po raz pierwszy w Polsce, wytwórnia muzyczna Universal Music Polska oraz firma technologiczna Uber połączyły siły, aby udostępnić fanom muzyki nowy sposób odsłuchiwania utworów muzycznych. Partnerstwo to otwiera świat muzyki dla nowych użytkowników aplikacji, tym samym dostarczając ekskluzywny przewodnik po najnowszych singlach, w którym gwiazdy przemówią do fanów i użytkowników aplikacji.
Dla Universal Music Polska muzyka jest jak tlen, którym oddycha na co dzień, więc współpraca z firmą Uber nie tylko przybliży, ale i udoskonali muzyczne doświadczenia słuchaczy. Od września w opakowaniach najnowszych płyt polskich i zagranicznych artystów Universal Music Group i Magic Records, fani muzyki znajdą prezent- voucher na darmowy pierwszy przejazd Uberem o wartości 60 zł. Następnie, ci użytkownicy w łatwy sposób będą mogli dowiedzieć się o nowościach muzycznych ze świata Universala za pośrednictwem internetowego odtwarzacza muzycznego Ubera, w którym będą prezentowane do odsłuchu najnowsze single Universal Music Polska i Magic Records. Link do odtwarzacza dostępny będzie w mailu podsumowującym przejazd zrealizowany za pomocą vouchera. Każdy singiel będzie poprzedzony krótkim pozdrowieniem od artysty.
Dzięki pierwszemu w Polsce tego typu kanałowi promocji artystów, użytkownicy Ubera dowiedzą się z ust plejady gwiazd Universal Music Polska o ich najnowszych albumach, które będzie można zakupić w sklepach muzycznych, sieciach handlowych i serwisach cyfrowych. Singiel w specjalnym odtwarzaczu będzie aktualizowany kilka razy w miesiącu i w ten sposób użytkownicy Ubera będą mogli poznać najnowsze hity ulubionych gwiazd.
„Jesteśmy zadowoleni z tak rozbudowanego partnerstwa między Universal Music Polska a firmą Uber. Dzięki niemu, fani muzyki poczują innowacyjną jakość w odkrywaniu nowości muzycznych proponowanych przez wytwórnię Universal Music Polska. Jestem pewien, że oferta muzyczna jest tak zaadaptowana, że każdy znajdzie dla siebie coś miłego. Dodatkowo, to świetny i nieodkryty jeszcze kanał dystrybucji dla artystów, by spotkać się ze swoją publicznością.” – podkreśla Kacper Winiarczyk – dyrektor generalny Ubera na Polskę.
„Jako największa firma muzyczna na świecie i w Polsce mamy pewien obowiązek- wyznaczać kierunki, być prekursorem. Od zawsze ważne było dla nas wspieranie rozwoju nowoczesnych technologii i przede wszystkim nowych form dystrybucji muzyki. Partnerstwo z UBEREM idealnie łączy w sobie te 2 cele”.- Jan Kubicki, Prezes Universal Music Polska
„To zupełnie nowy kierunek w rozwoju naszego biznesu. Uber stanie się dla artystów z katalogu Universal Music Polska i Magic Records nowym kanałem promocji ich twórczości oraz pozwoli im poszerzyć grono odbiorców. Z kolei fani muzyki zostaną nagrodzeni voucherem na przejazd oraz będą mogli w łatwiejszy sposób dotrzeć do premierowych nagrań. Uwielbiamy akcje o charakterze win-win!”- Piotr Kujda, dyrektor działu New Business Universal Music Polska.
Polska jest trzecim największym rynkiem Ubera na terenie Unii Europejskiej, po Wielkiej Brytanii oraz Francji. W pierwszym roku działalności tempo wzrostu usługi na polskim rynku było wyższe niż w przypadku Londynu, Paryża, Amsterdamu czy Sztokholmu. Obecnie Uber oferuje swoje usługi w 9 miastach w Polsce. Polska znajduje się także wśród 15 państw na świecie (spośród 70 z dostępną aplikacją Ubera), w których Uber oferuje swoje usługi w więcej niż 5 miastach.
{facebook}