
fot. P. Tarasewicz
1 stycznia opublikowaliśmy nietypowe podsumowanie minionego roku zatytułowane „10 rzeczy, które nie powinny się wydarzyć w polskim rapie 2023 roku”. Marcin Flint wskazywał w nim największe wpadki i przypały sceny, wliczając w to współpracę Smolastego z marką Tarczyński.
„Trzeba umieć się pozycjonować, również w reklamach. Drake promuje Sprite’a, Nike i NBA. The Weeknd – Apple, Mercedesa i Pepsi. Od razu wiesz, że są potentatami. Smoła pozwolił pośmiać się internautom, bo zareklamował parówki Tarczyński. Facet zrobił rok temu potrójną platynę jeszcze w preorderze, a teraz, w kuriozalnej scenerii prosto z klipu Major Lazer chałturzy reklamując mięsny – w 95 potężnych procentach – miał, który ma smak tego keczupu, w którym go akurat zamoczysz. Jezu Chryste, Smoła, a taki byłeś ładny, amerykański” – pisał Flint (zachęcamy do lektury całości).
I co? Minęło kilka dni i współpraca Smoły z producentem parówek wskoczyła na wyższy poziom. Raper i wokalista ogłosił na swoim instagramowym profilu konkurs, w którym możecie wygrać złoty sygnet z parówką. Tak jest – złoty sygnet z parówką. Poniżej znajdziecie jego zdjęcia i informacje, co trzeba zrobić, żeby powalczyć o nietypową ozdobę.
Wyświetl ten post na Instagramie