fot. kadr z wideo
ReTo podzielił się dziś z fanami rewelacyjną informacją. Otóż jego singiel „Billy Kid” otrzymał wyjątkowe wyróżnienie w postaci diamentowej płyty. Numer wyprodukował Kubi Producent, a klip do singla pojawił się w lipcu na kanale rapera w serwisie YouTube. Na chwilę obecną ma już ponad 38 milionów wyświetleń i status diamentowego singla osiągnął w rekordowo krótkim czasie. Co ciekawe, fani rapera mogą teraz z tej okazji zamówić limitowany merch oraz print zdjęcia pochodzącego z sesji, która została zorganizowana z tej okazji. Każdy print będzie osobiście podpisany przez ReTo oraz Wojtka Koziarę. To nie koniec – 20 procent ze sprzedaży printa zostanie przeznaczona na rzecz Fundacji Centaurus, która zajmuje się ratowaniem koni oraz innych zwierząt domowych.
Kubi Producent, zrobiliśmy to byku ✊🏻 Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do tego sukcesu, wszystkim fanom i słuchaczom. Obiecuję że nie zawiodę, już niedługo drugi singiel, a płyta jeszcze w pierwszej połowie 2021 – napisał ReTo na swoim Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Sprawdźcie singiel ReTo i Kubiego Producenta „Billy Kid”.
Niedawno inny klip z udziałem ReTo zanotował spektakularny sukces. Mowa oczywiście o numerze „Half Dead” Quebonafide. Klip potrzebował niecałe trzy lata wykręcić ponad sto milionów wyświetleń na YouTube. To niewątpliwie wielki sukces numeru Quebo, nagranego z gościnnym udziałem ReTo. Quebonafide dołącza tym samym do klubu stu milionów, w którym są już tacy polscy artyści m.in. Grubson i jego „Na szczycie” (był to pierwszy polski hip-hopowy klip, którzy przekroczył granicę stu milionów), Tymek z „Językiem ciała”, Sylwia Grzeszczak z „Tamtą dziewczyną”, Paweł Domagała z „Weź nie pytaj”, Piersi z „Bałkanicą”, Sławomir z klipem do „Miłość w Zakopanem” i discopolowe gwiazdy: Akcent i „Przez twe oczy zielone” oraz Weekend z teledyskiem do „Ona tańczy dla mnie”. „Half Dead” Quebonafide podchodzi z płyty „Dla fanów Eklektyki EP”, która była limitowanym wydawnictwem niedostępnym w sprzedaży.