QueQuality promuje #zostańwdomu krzyżówkami z Quebonafide. Jest tylko jeden problem

Na co zwracają uwagę słuchacze?


2020.03.17

opublikował:

QueQuality promuje #zostańwdomu krzyżówkami z Quebonafide. Jest tylko jeden problem

Foto: A. Rawicz

Za tydzień do kiosków trafi kwietniowe wydanie „100 panoramicznych” wydawnictwa Technopol z Quebonafide na okładce. Krzyżówki zostały już wydrukowane, co mogliśmy zobaczyć w stories na instagramowym profilu Quebo.

Administrator facebookowej grupy QueQuality.crew reklamuje wydawnictwo z krzyżówkami jako idealny „czasoumilacz” w ramach akcji #zostańwdomu, informując, że „panie w kioskach będą to dla nas miały od 24 marca”. Czyli aby zdobyć krzyżówki z wizerunkiem Quebo, trzeba wyjść z domu. „Zostań w domu, czy wyjdź tylko po krzyżówkę?”, „To niezłe, zostań w domu, idź do kiosku, stój w kolejce”, „To mam zostać w domu, czy iść po to?” – komentują fani, którzy także zauważyli paradoks tej sytuacji.

Polecane