Polski „Forbes” opublikował zestawienie 25 najcenniejszych młodych marek. Na liście nie zabrakło gwiazd muzyki

Pierwsze miejsce nie jest żadnym zaskoczeniem.


2024.08.29

opublikował:

Polski „Forbes” opublikował zestawienie 25 najcenniejszych młodych marek. Na liście nie zabrakło gwiazd muzyki

fot. Lea Harmoza

Specjalizująca się w finansach redakcja „Forbesa” wytypowała 25 najcenniejszych młodych marek w Polsce. Numerem jeden w zestawieniu jest naturalnie Iga Świątek. Indeks siły gwiazd, czyli wypadkowa rozpoznawalności, sympatii, wiarygodności, siły wpływu i wizerunku, wynosi 126,2. Na drugiej pozycji znalazła się aktorka Wiktoria Gąsiewska, a na trzeciej Sara James. Miejsce na podium jest w przypadku wokalistki efektem jej międzynarodowej rozpoznawalności.

SPRAWDŹ TAKŻE: Julia Wieniawa ma dość. „Chce mi się płakać i krzyczeć”

W czołowej dziesiątce gwiazd jest więcej – znaleźli się w niej jakże Roxie Węgiel, Viki Gabor, Blanka i Sobel.

Poniżej prezentujemy pełne zestawienie „Forbesa”.

1. Iga Świątek
2. Wiktora Gąsiewska
3. Sara James
4. Budda
5. Roxie Węgiel
6. Viki Gabor
7. Sebastian Szymański
8. Blanka
9. Sobel
10. Magdalena Stysiak
11. Mata
12. Oskar Cyms
13. Adrianna Sułek
14. Krystian Ochman
15. Aleksandra Lamczyk (olaxxys)
16. Julia (ciepleskarpety)
17. Lena Olszewska (olsz_lena)
18. Pia Skrzyszowska
19. Natalia Kucharska (NataliaSkyX)
20. Sofia Konecka-Menescal
21. Mikołaj Tylko (Konopskyy)
22. Zuzanna Górecka
23. Aleksandra Pawlik (alexmandostyle
24. Julia Rocka
25. Weronika Jaguś

Polecane