Menedżer 3D – pełny program konferencji

Wciaż trwają zapisy na konferencję.


2013.10.23

opublikował:

Menedżer 3D – pełny program konferencji

Przedstawiamy pełny program konferencji „Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera”. Prezentujemy wszystkich panelistów, zakres tematyczny, rozpiskę godzinową oraz miejsce spotkania. Organizowana przez redakcję „Rynku Muzycznego” konferencja odbędzie się 26 października bieżącego roku i będzie towarzyszyła pierwszej edycji Targów Muzycznych Music Lab w Poznaniu. Podczas konferencji wspólnie z zaproszonymi do dyskusji gośćmi zastanowimy się nad wyzwaniami, przed jakimi stają dziś menedżerowie muzyczni oraz osoby zajmujące się promocją muzyki w Polsce.

Konferencja „Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera” będzie trwała od godziny 11:00 do 16:00 w Pawilonie 15, Sali A.0 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Oto program konferencji.

Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera

I. Zarządzanie wizerunkiem, czyli jak się sprzedać (11:00-12:20)

Zagadnienia: Efektywna współpraca z mediami i dziennikarzami muzycznymi, jak nawiązać z nimi relacje? Dlaczego warto je pielęgnować? Jakich błędów unikać? Wizerunek artysty na scenie i poza nią. Jak przykuć uwagę mediów? Czego oczekuje publiczność? Jak być profesjonalistą na scenie? Wizerunek ważniejszy od muzyki – za czy przeciw?

Paneliści:

Aneta Błażejczyk, menedżerka Fokusa, Rahima oraz formacji Pokahontaz, promotorka artystów hip-hopowych, współorganizatorka cyklu koncertów „Rap Route”;

Anna „Dea” Oszajca, szef promocji w wytwórni Fonografika, polska redaktorka hip-hopowa, animator kultury, publisher. Założycielka i prowadząca telewizję PLENER TV, redaktor naczelna portalu Rapportal;

Artur Rawicz, fotograf – przede wszystkim – koncertowy, współzałożyciel Music Foto Kolektiv, dziennikarz muzyczny CGM.pl;

Maciej Nowak, redaktor naczelny Magazynu Perkusista, prawnik, specjalista prawa własności intelektualnej. Prowadzi praktykę obejmującą głównie zagadnienia z kategorii prawa autorskiego;

Maja Baczyńska, vice-naczelna Presto, magazynu o muzyce klasycznej;

Marcin Bąkiewicz, fotograf koncertowy, współzałożyciel Music Foto Kolektiv. Współpracownik Wirtualnej Polski, Onetu, TMobile-Music.pl i Teraz Rocka;

Piotr „Glaca” Mohamed, muzyk, producent muzyczny, autor tekstów i wokalista. Współtwórca zespołów Sweet Noise oraz My Riot.

 

12:20-12:40 Przerwa

II. Zarządzanie twórczością, czyli pieniądze na wyciągnięcie ręki (12:40-14:20)

Zagadnienia: Rodzaje umów i zasady współpracy z wydawcami na różnych polach eksploatacji, czego oczekuje od wydawcy artysta? Jakie warunki musi spełnić muzyk? Z kim się podpisać i jak? Sprzedaż muzyki cyfrowej i w formie nośników fizycznych – jakie pola eksploatacji wybrać? Gdzie i jak dystrybuować muzykę? Jak wesprzeć jej sprzedaż? Współpraca z organizacjami zbiorowego zarządzania i stowarzyszeniami. Gdzie szukać pieniędzy? Do kogo się zwrócić? Jak zaoszczędzić czas, czyli pieniądze? Funkcjonowanie w branży muzycznej – razem czy osobno?

Paneliści:

Adam Pacuski, Dyrektor Okręgu Warszawskiego ZAiKS;

Anna „Dea” Oszajca, szef promocji w wytwórni Fonografika, polska redaktorka hip-hopowa, animator kultury, publisher. Założycielka i prowadząca telewizję PLENER TV, redaktor naczelna portalu Rapportal;

Maciej Nowak, redaktor naczelny Magazynu Perkusista, prawnik, specjalista prawa własności intelektualnej. Prowadzi praktykę obejmującą głównie zagadnienia z kategorii prawa autorskiego;

Małgorzata Polańska, współwłaścicielka wydawnictwa płytowego Dux;

Marek Włodarczyk, członek zarządu Independent Digital,  które zajmuje się pozyskiwaniem oraz dystrybucją treści w formatach cyfrowych;

Michał Kowalski, muzyk, prawnik, współtwórca portalu Muzyka i Prawo;

14:20-14:40 Przerwa

III. Zarządzanie eventami, czyli gdzie grać, żeby wygrać (14:40-16:00)

Zagadnienia: Festiwale i koncerty w klubach. Kiedy i jak rozmawiać o pieniądzach?  Gdzie i dlaczego warto się pokazać? Jak dobrze wykorzystać czas na scenie? Eventy biznesowe i bankiety: dlaczego nie mówimy o nich głośno?  Ile można na nich zarobić?  Czy warto o nie zabiegać? Czy biznes i sztuka mogą iść w parze?

Paneliści:

Jakub Kubiczek, agencja managementowo-koncertowa Bang!Bang;

Karol „Gizmo” Giżewski, beatboxer, producent muzyki elektronicznej, członek zespołu My Myself & I;

Krzysztof Ranus, dziennikarz radiowy, organizator koncertów, właściciel Agencji Artystycznej Ranus;

Marcin Skrzypczak, gitarzysta zespołu Lola Lynch, zwycięzcy tegorocznej edycji festiwalu w Jarocinie;

Piotr Niewiarowski, menedżer Małgorzaty Ostrowskiej, były menedżer zespołu Lombard;

Radek Rakowski, Blue Note Poznań Jazz Club;

Przedstawiciel MTP.

Zakończenie

Nadal trwają zapisy na konferencję. Wstęp na nią jest bezpłatny. Wszyscy chętni do wzięcia udziału proszeni są o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: biuro@rynekmuzyczny.com

Przypominamy, Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab odbędą się w dniach 25-27 października bieżącego roku w Poznaniu. Konferencja dla menedżerów muzycznych odbędzie się drugiego dnia targów, w sobotę 26 października i potrwa od godziny 11:00 do 16:00. Spotkanie będzie się składało z trzech bloków tematycznych: zarządzania wizerunkiem, zarządzania twórczością oraz zarządzania eventami.

Będzie to druga organizowana przez Rynek Muzyczny przy okazji targów Music Lab konferencja. Dzień wcześniej (25.10.) odbędzie się konferencja handlowa „Muzyczny Biznes – I Forum Handlu Detalicznego” dedykowana sklepom muzycznym, dystrybutorom oraz producentom związanym z rynkiem muzycznym w Polsce i nie tylko.

Więcej:

www.rynekmuzyczny.com

www.targimuzyczne.pl

Polecane

Share This