Liczby nie pozostawiają złudzeń – współpraca Maty z McDonald’s okazała się ogromnym sukcesem

Raper pomógł sieci osiągnąć jeden z najlepszych wyników w historii jej obecności w Polsce.


2021.11.23

opublikował:

Liczby nie pozostawiają złudzeń – współpraca Maty z McDonald’s okazała się ogromnym sukcesem

fot. kadr z wideo

W weekend zakończyła się kampania Maty i McDonald’s. Przez ponad miesiąc klienci sieci mogli spróbować zestawu sygnowanego przez rapera, którego główną atrakcją był potrójny cheeseburger. Choć współpraca miała sporo krytyków w mediach, okazała się ogromnym sukcesem komercyjnym, osiągając w szczytowym okresie zainteresowania ofertą (pierwszy tydzień akcji) trzeci tygodniowy wynik w historii obecności sieci na polskim rynku.

Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu, a pierwszego dnia kampanii spółka miała rekordową ilości odwiedzin aplikacji McDonald’s, gdy zestaw Maty mogli bowiem kupić jedynie jej posiadacze. Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników była wyższa o 150 proc. (ponaddwukrotnie) w stosunku do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii – poinformował Tomasz Dębowski, szef marketingu sieci.

Polecane