fot. okładka singla
Po zapowiedziach, które zrobiły bardzo dużo zamieszania na rynku, „EVA” w końcu ujrzała światło dzienne. Wideoklip kontynuuje bardzo dobrą passę Cleo, ponieważ już po 24 godzinach utwór mógł się poszczycić ponad milionem wyświetleń w serwisie YouTube, natomiast teraz ma ich już ponad półtora miliona. Przypominamy, że trailer osiągnął dziesięciokrotnie mniejszy wynik w pierwszej dobie, a mimo to znalazł się wśród najpopularniejszych filmów i osiągnął 11. miejsce na karcie „Na czasie”.
– Zapomniałam powiedzieć! Wczoraj stuknął nam pierwszy milion – dzień po premierze! 🙂 Dziękuję, cieszę się że ta nowatorska i trudna w odbiorze ballada spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania po kawałku który zrobiłam na przekór zupełnie nie wakacyjnie nie energicznie i nie hitowo 🙂 Prosto z serducha i prosto z dziewiczych zakątków Edenu! 🙂 @mesajah71 dziękuję za świetna zwrotkę i za to że byłeś Adamem – napisała artystka na swoim Instagramie.