fot. mat. pras.
Pod koniec maja ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że Kizo wprowadza do sklepów mrożoną pizzę Sukcesiliana. Produkt jest w stałej ofercie sieci sklepów Żabka, okazjonalnie pojawia się również w sklepach Dino. Produkt miał mocne wejście na rynek, dzięki czemu już pięć miesięcy po jego wprowadzeniu raper chwalił się pierwszym sprzedanym milionem. Dziś ta liczba jest oczywiście znacznie wyższa.
Od momentu wprowadzenia Sukcesiliany do sklepów, sprzedało się już ponad 2,8 mln pudełek z pizzą. Prawie milion to sprzedaż osiągnięta od początku tego roku. Przywołane liczby dają produktowi My To Sukces i Universalu 2,4% udziału w rynku pod względem ilościowym (dane za 2022 r.) oraz 3,6% pod względem wartościowym (również w ubiegłym roku). Kizo opublikował przytoczone wyżej liczby na swoim instagramowym profilu.
Sukcesiliana jest dostępna w sześciu smakach – big cheese, kebab, tex-mex, burger boss, double hot pepperoni i extra meat BBQ.