Kia odpowiada KęKę i raczej nie jest to odpowiedź, której spodziewał się raper

Tymczasem są już marki chcące skorzystać na aferze.


2022.06.23

opublikował:

Kia odpowiada KęKę i raczej nie jest to odpowiedź, której spodziewał się raper

fot. mat. pras.

KęKę długo musiał czekać na reakcję Kii na swój post, w którym opowiadał o perypetiach z kupionym trzy lata temu samochodem. Dopiero kiedy media nagłośniły sprawę, na profilu rapera pojawiła się odpowiedź marki. Czy stanowisko firmy satysfakcjonuje rapera? Zdecydowanie nie.

Jest nam przykro, że o problemie z samochodem nie dowiedzieliśmy się bezpośrednio od Pana a za pośrednictwem social mediów. Kia Polska nie miała wcześniej od Pana żadnych zgłoszeń i sygnałów potwierdzających konieczność naszej interwencji. Ubolewamy, że nie dostaliśmy szansy na rozwiązanie problemu przed jego nagłośnieniem. Eksperci z Kia Polska są już zaangażowani w proces weryfikacji i naprawy Pana samochodu. W wiadomości prywatnej przekażemy Panu więcej szczegółów. Żałujemy, że doszło do takiej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań aby odebrał Pan sprawny samochód jak najszybciej – próbują łagodzić sytuację przedstawiciele marki.

Czytaliście o sytuacji z Kią? Sprzed trzech dni? Odpisali. Z żalem i chęcią naprawy? Skąd! Najpierw pretensje i atak – komentuje ich postawę w stories na Instagramie KęKę. Raper odpisał także na komentarz reprezentanta polskiego oddziału Kii.

Droga Kia Polska czy naprawdę jedyne co Wam przyszło do głowy po prawie 3 dniach milczenia, to próba odwrócenia uwagi z problemu, jakim jest awaryjność mojego auta, na RZEKOMY brak szansy na jego rozwiązanie przed NAGŁOŚNIENIEM 😁 Jak widać nagłośnienie jest jedynym sposobem zwrócenia Waszej uwagi i to ono boli Was bardziej, niż zawodność auta i nieumiejętność naprawy w serwisie. Niestety, nawet w tym wypadku jest nie do końca tak jak piszecie. O mojej bezsilności byli informowani pracownicy Waszych autoryzowanych serwisów. W Radomiu parokrotnie mówiłem chłopakom, że jestem na skraju wytrzymałości i jak nie będę widział innego wyjścia to w ostateczności będę szukał pomocy wszędzie. Czy uważacie ze 6 raz ta sama kontrolka to jest ZA WCZEŚNIE aby WASZE ASO poinformowały centrale „Houston, mamy problem”? To po ilu razach normalnie się odzywają po pomoc? 10? 20? 😉 Jeśli jednak nie znajdziecie śladów na moje ustne rozmowy w serwisach to śmiało możecie odsłuchać moją rozmowę z Waszym konsultantem z wtorku z godziny 10:38 w której informuje o całej sytuacji. A jego rada to poza wzięciem auta zastępczego z własnego ubezpieczyciela to cytuje niedosłownie „ naskarżyć na serwisy” Z powodu całkowitego nadszarpnięcia przez Was mojego zaufania wolałem tu, choć formularz też poszedł – punktuje Kię raper.

Są już pierwsi chętni do skorzystania na zamieszaniu wokół Kii i KęKę. Radomski oddział Mercedesa zaprosił rapera do siebie, ale ten grzecznie podziękował, zdradzając, że wybrał już kogoś innego.

Tagi


Polecane