Jay-Z i Roc Nation promują lokalne biznesy czarnoskórych. Raper rozpoczął ogromną kampanię

„Wszyscy jesteśmy zobligowani do wspierania czarnoskórych przedsiębiorców, ich marzeń oraz firm”


2020.07.12

opublikował:

Jay-Z i Roc Nation promują lokalne biznesy czarnoskórych. Raper rozpoczął ogromną kampanię

foto: mat. pras.

Jay-Z bardzo prężnie działa na rzecz czarnoskórej społeczności w Stanach Zjednoczonych. Raper i agencja promocyjna Roc Nation wykupili reklamy w największych amerykańskich gazetach. Reklamy mają zająć całą stronę gazety, zwrócić uwagę na różnorodność i promować lokalne biznesy prowadzone przez czarnoskórych obywateli – od kancelarii prawniczych przez sklepy z ubraniami, restauracje i sklepy spożywcze. Raper wykupił reklamy m.in. w takich gazetach jak The New York Times, The Los Angeles Times, The Denver Post czy The Chicago Tribune i ma nadzieję, że skłoni to czytelników do wspierania lokalnych biznesów prowadzonych przez czarnoskóre osoby.

Czarnoskórzy wielokrotnie byli mordowani za to, że prowadzili swój własny, dobrze rozwijający się i odnoszący sukcesy biznes. Nigdy więcej. Jesteśmy zobligowani do wspierania czarnoskórych przedsiębiorców, ich marzeń oraz firm. Nalegamy, abyście zrobili to samo – przekazało Roc Nation.

To nie pierwszy raz, kiedy Jay-Z i Roc Nation przeprowadziło kampanię reklamową w gazetach. Po śmierci 46-letniego George’a Floyda raper wykupił całe strony ku pamięci zamordowanego czarnoskórego mężczyzny.

SPRAWDŹ TAKŻE: Tyla Yaweh, Post Malone i Tommy Lee we wspólnym klipie

Polecane