foto: mat. pras.
Jay-Z bardzo prężnie działa na rzecz czarnoskórej społeczności w Stanach Zjednoczonych. Raper i agencja promocyjna Roc Nation wykupili reklamy w największych amerykańskich gazetach. Reklamy mają zająć całą stronę gazety, zwrócić uwagę na różnorodność i promować lokalne biznesy prowadzone przez czarnoskórych obywateli – od kancelarii prawniczych przez sklepy z ubraniami, restauracje i sklepy spożywcze. Raper wykupił reklamy m.in. w takich gazetach jak The New York Times, The Los Angeles Times, The Denver Post czy The Chicago Tribune i ma nadzieję, że skłoni to czytelników do wspierania lokalnych biznesów prowadzonych przez czarnoskóre osoby.
Czarnoskórzy wielokrotnie byli mordowani za to, że prowadzili swój własny, dobrze rozwijający się i odnoszący sukcesy biznes. Nigdy więcej. Jesteśmy zobligowani do wspierania czarnoskórych przedsiębiorców, ich marzeń oraz firm. Nalegamy, abyście zrobili to samo – przekazało Roc Nation.
To nie pierwszy raz, kiedy Jay-Z i Roc Nation przeprowadziło kampanię reklamową w gazetach. Po śmierci 46-letniego George’a Floyda raper wykupił całe strony ku pamięci zamordowanego czarnoskórego mężczyzny.
SPRAWDŹ TAKŻE: Tyla Yaweh, Post Malone i Tommy Lee we wspólnym klipie
To support Black-owned businesses, JAY-Z and Roc Nation buys multiple full-page newspaper ads country-wide to highlight and bring attention to Black-owned businesses in their respected cities pic.twitter.com/wl7tCZ2gsl
— JAY-Z Daily (@JAY_Z_Daily) July 6, 2020