foto: mat. pras.
Beyoncé i JAY-Z połączyli siły z The Prince’s Trust i Global Citizen, zachęcając fanów z Wielkiej Brytanii i Europy do „BEYGOOD AND DO GOOD”.
BEYONCÉ I JAY-Z połączyli siły z dwiema najbardziej prestiżowymi, nastawionymi na młodych ludzi, inicjatywami – The Prince’s Trust i Global Citizen, aby nagrodzić swoich fanów za bycie dobrymi, wielkodusznymi i za czynienie dobra. Fani, którzy zgłoszą się wolontaryjnie przez te organizacje, będą mieli szanse wygrać dwa bilety na koncerty w ramach trasy OTR II w Wielkiej Brytanii i Europie.
Kampania BeyGOOD/DoGood wystartuje w Wielkiej Brytanii 6 czerwca w Cardiff w Walii, z The Prince’s Trust, organizacją charytatywną na rzecz młodych założoną przez księcia Walii w 1976 roku w celu polepszenia życia młodych ludzi. Beyoncé współpracowała również z The Prince’s Trust w 2014 roku podczas jej solowej trasy Mrs. Carter Show World Tour.
Global Citizen będzie kontynuować kampanie w Europie, startując 19 czerwca w Amsterdamie. Wprowadzona na rynek w 2012 roku Global Citizen jest międzynarodową organizacją działającą na rzecz likwidacji skrajnego ubóstwa do 2030 roku. Oprócz dwukrotnego występu na Global Citizen Festival w Central Parku w Nowym Jorku, Beyoncé połączyła siły z Global Citizen przez Gucci’s CHIME FOR CHANGE, zwracając uwagę na problem społeczne kobiet i dziewczyn na świecie.
Po więcej informacji o tym jak “BeyGOOD i Do Good”, o sposobie rejestracji, aby wygrać dwa bilety, odwiedź:
JAY-Z i BEYONCÉ w ramach trasy OTR II zagrają na PGE Narodowym w Warszawie już 30 czerwca. Ostatnie bilety na www.LiveNation.pl