Wiemy, które single Polacy odtwarzali na YouTube w 2021 najchętniej

Lider był łatwy do przewidzenia. Zobaczcie, kto uplasował się na dalszych miejscach.


2021.12.07

opublikował:

Wiemy, które single Polacy odtwarzali na YouTube w 2021 najchętniej

Grudzień przyniósł czas podsumować. I choć do końca roku jeszcze niemal cztery tygodnie, YouTube już teraz dzieli się zestawieniem najchętniej oglądanych klipów przez Polaków. Zgodnie z prognozami na pierwszym miejscu znalazł się klip do singla „3kipa” Ekipy Friza, który od 8 marca do dziś wyświetlono 88 mln razy. Na drugiej pozycji znaleźli się sanah i Vito Bambino i ich „Ale jazz!”, a podium zamyka „Fiołkowe pole” Sobla. TOP10 zamyka Smolasty, którego „Duże oczy” od 5 sierpnia obejrzano już 40,7 mln razy, więc próg wejścia do czołówki za ten rok jest naprawdę wysoki.

1. Ekipa – 3kipa – 88 mln (premiera 8.3.21)
2. sanah – „Ale jazz!” ft. Vito Bambino = 71,7 mln (premiera 14.1.21)
3. Sobel – „Fiołkowe pole” – 64,4 mln (premiera 13.4.21)
4. Kizo – „DISNEY” – 70,4 mln (premiera 24.6.21)
5. Mata – „Kiss cam (podryw roku)” – 61,5 mln (premiera 21.6.21)
6. Mata – „Patoreakcja” – 59,8 mln (premiera 30.3.21)
7. Ekipa – „Zygzak” ft. Jacuś – 52,2 mln (premiera 27.5.21)
8. Mata – „Papuga” ft. Quebonafide, Malik Montana – 41,7 mln (premiera 1.09.21)
9. sanah – „ten Stan” – 41,6 mln (premiera 7.5.21)
10. Smolasty – „Duże oczy” – 40,7 mln (premiera 5.8.21)

Polecane