fot. mat. pras.
„Zaczynaliśmy od zera, dziś robimy melanż w chacie Justina Biebera” – słyszymy w opublikowanym w marcu singlu „Se4on”. W 2021 roku Ekipa wkroczyła na rynek muzyczny, wydając album „Sezon 3”, a wspomniana wcześniej piosenka sugeruje, że na tym się nie skończy. Poza tym youtuberzy dobrze radzą sobie w branży spożywczej, mają własną atrakcję w Energylandii, grupa firmowała także przybory szkolne.
Jak widać Ekipa to dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, a przy okazji niezwykle dochodowe. Ekipa Holding przedstawiła wyniki finansowe swoje i spółek zależnych – Ekipa Management, Ekipatonosi, Ekipa Investments (wcześniej Eve Capital Asi), Pigeon Picture i GG Bay – za 2021 rok. Z opublikowanych danych wynika, że sama sprzedaż produktów przyniosła muzykującym youtuberom 8,2 mln zł zysku (przy przychodzie w wysokości 37,68 mln). Zliczając wszystkie aktywności zysk netto wyniósł 9,6 mln (przy 56 mln przychodu). Na co zostanie wydany zysk przedsiębiorstwa, tego nie ujawniono, ale wiemy, że Ekipa chce produkować m.in. serial animowany i gry wideo, więc jest w co inwestować.