fot. kadr z wideo
„Astroworld” Travisa Scotta jest jednym z najchętniej kupowanych albumów tego roku. Mimo to raper otwarcie przyznaje, że sprzedaje więcej merchu niż muzyki. Nic dziwnego, że próbuje podbijać ten wynik, wprowadzając na rynek nowe produkty.
Do bogatej oferty merchu Travisa wkrótce dołączy biżuteria sygnowana tytułem jego ostatniego krążka. Do sprzedaży mają trafić również okolicznościowe, luksusowe zegarki oraz breloczki. Produkty trafią do sprzedaży prawdopodobnie w 2019 roku.
We wrześniu Scott zarejestrował znaki towarowe „S.P.A.C.E,” „S.P.A.C.E 1991” oraz „S.P.A.C.E 2001”, których będzie używał do oznaczania ubrań, kosmetyków oraz perfum sprzedawanych we własnym sklepie internetowym. W weekend w Houston odbył się organizowany przez niego Astroworld Festival, na którym wystąpili m.in. Post Malone, Lil Wayne, Rae Sremmurd i Metro Boomin. Patrząc na to, co dzieje się wokół Travisa i jego ostatniej płyty, można spodziewać się, że raper trafi niedługo na listę najbogatszych ludzi w branży hip-hopowej.