fot. Yan Wasiuchnik
Kilka dni temu w mediach społecznościowych przelotnie pojawiła się reklama McDonalds’s Polska. Można było zobaczyć w niej żółty parawan, na którym dało się dostrzec napis „1-800 OŚWIECENIE”, co jest naturalnie nawiązaniem do tytułu ostatniej płyty jednego z szefów labelu 2020.
SPRAWDŹ TAKŻE: Mata nie był pierwszym wyborem McDonald’s. Który raper odmówił współpracy?
Reklama szybko została wycofana, ale po mediach społecznościowych i tak rozeszły się screeny, budząc ożywioną dyskusję na temat ewentualnej współpracy artysty z sieciówką.
Sprawa parawanu przypomniała współpracę Maty z „Makiem”. W 2021 r. ujawniono, że ówczesny reprezentant SBM Labelu nie był pierwszym, do którego zwróciła się sieć. Pierwotnie McDonald’s chciało nawiązać współpracę właśnie z Taco, ale artysta miał odmówić. Czyżby teraz podszedł do sprawy inaczej? Artysta przekonuje, że nie. Podczas piątkowego koncertu w Gdańsku raper powiedział:
– To jest całkowita nieprawda i zbadamy, co tam się będzie działo w zasadzie. Nie mam pojęcia, co się wydarzyło. Tak tylko chciałem uspokoić.
Zwróciliśmy się do biura prasowego McDonald’s Polska z prośbą o komentarz. Wrócimy do Was z aktualizacją, jak tylko go uzyskamy.