fot. Instagram.com / @sbm_label
SBM Label przygotował dla fanów wyjątkowy prezent na Dzień Dziecka, zapraszając ich do Hotelu Maffija. Przez tydzień słuchacze dostawali premierowe kawałki nagrywane podczas wyjazdu ekipy na Kaszuby, a także vlogi dokumentujące prace. W Wraz ze startem projektu ruszył także preorder albumu „Hotel Maffija”, który zakończył się w nocy z soboty na niedzielę. Warszawska wytwórnia chwali się, że w ciągu sześciu dni przedsprzedaży fani kupili ponad dziesięć tysięcy egzemplarzy wydawnictwa.
– Odbiór projektu „Hotel Maffija” zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania. Nie inaczej jest ze sprzedażą wersji preorderowej – w ciągu zaledwie sześciu dni, kupiliście ponad dziesięć tysięcy egzemplarzy albumu w wersji deluxe, nie znając żadnych szczegółów poza tworzonymi i publikowanymi na bieżąco kawałkami.
Kolejny raz dziękujemy. Pracujemy nad produkcją wydania fizycznego, by jak najlepiej odwdzięczyć się za wasze zaufanie. Datę premiery i wysyłki preorderów podamy niezwłocznie, a tych, którzy nie zdążyli jeszcze zamówić swojego egzemplarza, zachęcamy do zamawiania płyty w wersji standardowej na SBM Store – czytamy na instagramowym profilu wytwórni.
Na kanale SBM Labelu możecie już posłuchać dziesięciu kawałków, które znajdą się na podstawowej edycji albumu.
Wyświetl ten post na Instagramie.