Za kamerą staną jedni z najbardziej znanych twórców clipów na świecie: David Palmer oraz Frank Borin!
Projekt „Poland …Why Not?” nabiera rozpędu. Już 14 sierpnia Natasza Urbańska i Patricia Kazadi wyjadą do Los Angeles na plan teledysków swoich singli, będących zwiastunem płyty „Poland …Why Not?”, która na rynku ukaże się już we wrześniu. Koordynatorowi projektu, firmie Rokket Music, do współpracy nad teledyskami udało się pozyskać dwóch światowej sławy reżyserów clipów. Teledysk Nataszy do utworu ‘All The Wrong Places’ wyreżyseruje David Palmer, zaś za video-clip Patricii do utworu ‘Go Crazy’ odpowiadał będzie Frank Borin.
David Palmer to jeden z najbardziej znanych i cenionych reżyserów clipów w Hollywood. Odpowiadał za realizację teledysków do utworów m.in. Nelly, Mary J Blige, Toni Braxton czy Lil’a Wayne’a. Od niedawna Palmer zajmuje się także reżyserią filmów dokumentalnych. Pierwszym z nich był nakręcony przed dwoma laty Greg Friedler’s Naked Las Vegas, który po premierze na kanale ‘Showtime’ zyskał miano jednego z pięciu najchętniej oglądanych dokumentów w historii tej platformy. David wyreżyseruje teledysk do utworu Nataszy Urbańskiej pt.’ All the wrong places’. Piosenka będzie singlem Nataszy promującym album „Poland …Why Not?”.
Frank Borin jest jednym z najpopularniejszych i najlepszych reżyserów filmów reklamowych i teledysków w Los Angeles. Ostatnio wyreżyserował spot reklamowy firmy Tommy Hilfiger, zaś jeżeli chodzi o realizację teledysków, ma na swoim koncie realizację clipów m.in. dla Eminema, Natalii Imbruglii, Duran Duran czy Good Charlotte. Teraz do tego grona dołączy także Patricia Kazadi. Teledysk do jej piosenki pt. ‘Go Crazy’ promującej krążek „Poland …Why Not?” powstanie już w sierpniu w słonecznym Los Angeles.
Oprócz naszych gwiazd, w clipach będzie mogło wziąć udział 20 szczęśliwców – zwycięzców wielkiego konkursu, który cały czas trwa! Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić sklep Esotiq lub jedno z kin Cinema City i przyłączyć się do zabawy.
„Poland …Why Not?” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na albumie ‘Poland…Why Not?’ pracowali między innymi Jim Beanz i Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
Poland Why Not (PWN) to autorski format oparty na pomyśle połączenia muzycznej współpracy międzynarodowej sławy kompozytorów i producentów, oraz procesie tworzenia muzycznej gwiazdy polskiego pochodzenia, która ma odnieść światowy sukces. Co więcej, PWN jest pewnego rodzaju platformą promocyjną mającą na celu zwiększenie poczucia dumy narodowej Polaków. Schemat jest prosty: na zaproszenie Rokket, światowej klasy producenci muzyczni i kompozytorzy, sprzedający swoje nagrania w milionowych nakładach, pracowali przez 10 dni z polskimi artystami w Warszawie (Sound&More Studio), następnie praca kontynuowana była w Filadelfii z ludźmi odpowiedzialnymi za sukces takich artystów jak Shakira, DanityKane, Nelly Furtado, Justin Timberlake, BritneySpears, Chris Cornell czy Rihanna.
Celem PWN jest stworzenie pierwszej gwiazdy światowej sławy polskiego pochodzenia poprzez połączenie właściwej piosenki (o potencjale hitu), stworzenia wizerunku, jakości produkcji i kreatywnej szeroko zakrojonej kampanii marketingowej projektu, kraju pochodzenia wraz z międzynarodową promocją jego kultury i zalet. Mimo faktu, iż Polska to prawie czterdziestomilionowy kraj, nigdy nie mogła poszczycić się choćby jedną znaną na świecie, czy nawet w Europie gwiazdą muzyki popularnej. Jednym z powodów dlaczego tak się dzieje jest brak dostępu do międzynarodowej jakości potencjalnych hitów oraz infrastruktura. Poland… Why Not zmienia tą sytuację.