fot. Instagram
Zestaw Maty w McDonald’s dorobił się już niezliczonej liczby opinii i komentarzy ze strony smakoszy, dietetyków, a nawet psychologów. Opinie – na ogół pozytywne – wydają także koleżanki i koledzy z branży muzycznej, chwaląc przede wszystkim marketingową stronę przedsięwzięcia. Trzeba przyznać, że przygotowana z przymrużeniem oka kampania jest wdzięcznym tematem do przeróbek, skąd nietrudno się dziwić, że niektórzy starają się podejść do swoich komentarzy kreatywnie. Tak właśnie zrobił to Popek, który opublikował na swoim instagramowym profilu alternatywną wersję grafiki promującej współpracę. Raper proponuje makowy kompot aka „kompot z maka” oraz „jajecznicę na ciętej”. Jedynie frytki pozostają bez zmian. Czy kompot z maka zyskałby więcej fanów niż Vanilla Matcha Latte Maty? Niewykluczone, że tak, ponieważ to właśnie napój dodawany do zestawu budził na tyle dużo kontrowersji, że sieć wspólnie z raperem zdecydowali się umożliwić klientom wymianę go na inny.
Wyświetl ten post na Instagramie