Wśród osób, które wzięły udział w akcji, był również Radzimir Dębski, znany jako Jimek, polski kompozytor muzyki filmowej i producent muzyczny. Swoją nominację – piosenkę „Send it On” D’Angelo – skierował do Nicki Minaj, popularnej amerykańskiej raperki i autorki tekstów.
Thank you JIMEK for your dedication.Dedicating this song to all of TIDAL fans & users! Hope that you’ll enjoy it! Now it’s your turn. Pick the song and dedicate it to someone. #PLAYTIDAL
Posted by Nicki Minaj on 26 września 2015
Do kampanii zaangażowano ponad czterdziestu internetowych influencerów. W sieci pojawiały się wpisy ze specjalnymi dedykacjami internetowych celebrytów. W akcji wzięli udział, m.in. Maffashion, Patricia Kazadi, Rafał Maślak, Łukasz Jakóbiak i Marcelina Zawadzka.
Aktywnościom w sieci towarzyszył konkurs skierowany do miłośników muzyki. Użytkownicy mieli szansę zadedykować znajomym wybraną piosenkę dostępną w aplikacji. Aby wziąć udział w konkursie należało udostępnić swoją dedykację na profilu bliskiej osoby na Facebooku lub Twitterze i oznaczyć ją hashtagiem #playtidal. Autorzy najbardziej kreatywnych dedykacji zostali nagrodzeni przez organizatorów akcji.