Nico & Vinz z 5 500 000 wyświetleń, w tym ponad 1 300 000 z Polski

Po "Am I Wrong" Nico & Vinz nagrali kolejny wakacyjny przebój "Fresh Idea", najchętniej słuchany w Hiszpanii i Polsce


2015.07.24

opublikował:

Nico & Vinz z 5 500 000 wyświetleń, w tym ponad 1 300 000 z Polski

Talent do pisania lekkich przebojowych piosenek Nico&Vinz udowodnili hitem „Am I Wrong”, który w ubiegłym roku podbił polskie stacje radiowe. Teraz sukces utworu ma szansę powtórzyć kolejny singiel duetu – „Fresh Idea”, do którego zrealizowano wakacyjny teledysk. Klip cieszy się największą popularnością w Hiszpanii oraz… Polsce.

Piosenka „Fresh Idea” została został przygotowany specjalnie dla marki Nestea i wykorzystany w najnowszej kampanii „Weź łyk wolności!”. W teledysku główny bohater, jadąc samochodem w gorący dzień, bierze łyk napoju i natychmiast oddaje się marzeniom. Marzeniom o pięknym miejscu, w którym słońce zawsze mocno świeci, natura jest nieskażona ludzką ręką, woda krystalicznie czysta, zawsze świeci słońce, a do tego można spotkać tam piękną kobietę. Prawdziwy raj na ziemi. Co się stało później? Tego dowiecie się oglądając klip.

Numer „Fresh Idea” to kwintesencja stylu duetu Nico & Vinz. W piosence przenikają się pop, afrobeat, hip-hop, R&B, muzyka rodem z Karaibów. Kawałek emanuje radością, słuchając go można się poczuć wolnym i szczęśliwym.

Norweski duet Nico & Vinz osiągnął międzynarodowy sukces za sprawą kawałka „Am I Wrong”. Piosenka trafiła na szczyt list przebojów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Polsce, stając się jednym z największych hitów wakacji 2014 roku. W październiku 2014 roku ukazał się album Nico & Vinz – „Black Star Elephant”, zawierający wspomniany utwór „Am I Wrong”. Płyta nagrywana była głównie w Los Angeles, w przerwach między koncertami duetu, który miał okazję supportować między innymi laureata Grammy Bruno Marsa.

Polecane