MTV Polska wspiera Paradę Równości

MTV od lat aktywnie wspiera społeczności LGBTQ na całym świecie.


2018.06.08

opublikował:

MTV Polska wspiera Paradę Równości

fot. materiały prasowe

MTV Polska od lat jest obecna na Paradzie Równości. W czasie tegorocznej edycji po raz pierwszy pojawi się platforma MTV, która przejedzie ulicami Warszawy pośród tysięcy uczestników. W ten sposób naczelne wartości marki MTV, takie jak tolerancja, wolność i szacunek dla każdego wybrzmią jeszcze wyraźniej! Tego samego dnia stacje MTV Polska i MTV Music na 24 godziny zmienią swój logotyp na tęczowe logo MTV Pride.

Od lat MTV aktywnie wspiera społeczności LGBTQ na całym świecie. Równość oznacza dla MTV szacunek dla wszystkich ludzi, niezależnie od ich rasy, płci, pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej. Przez lata stacja nie tylko brała aktywny udział w dziesiątkach inicjatyw wspierających społeczności LGBTQ na całym świecie, ale również tworzyła swój własny przekaz nawołujący do akceptacji i popierający ruchy walczące o prawa mniejszości.

W tym roku na Paradzie Równości MTV Polska zaprezentuje swoją własną platformę, która przejedzie ulicami Warszawy, obok dziesiątek tysięcy uczestników tego największego w Polsce marszu wspierającego społeczności LGBTQ. Platforma MTV Polska będzie dostępna dla każdego uczestnika Parady Równości już 9 czerwca. Start marszu zaplanowano na godz. 15.00, na ulicy Świętokrzyskiej, w okolicach Ronda ONZ w Warszawie. Obecni na Paradzie Równości pracownicy MTV Polska będą również rozdawali tęczowe koszulki MTV Pride. Również tego samego dnia, z okazji Parady Równości MTV Polska oraz MTV Music, na 24 godziny zmienią swoje logotypy na tęczowe logo MTV Pride.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nicktoons, Nick Jr., MTV, VH1, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Polecane