
fot. P. Tarasewicz
Wracamy do opisywanej wczoraj sprawy sprawy współpracy Taco Hemingwaya z McDonald’s. Kilka dni temu w mediach społecznościowych pojawiła się reklama sieci, przedstawiająca żółty parawan na plaży. Fani dostrzegli na nim napis „1-800 OŚWIECENIE”, co jest tytułem ostatniej płyty rapera. Sytuacja natychmiast wywołała dyskusję o tym, że Taco nawiązał współpracę z Makiem. Warto dodać, że według ustaleń Pudelka z 2021 r. sieć przed podpisaniem umowy z Matą miała zwrócić się z propozycją właśnie do Taco, ale ten miał odmówić.
Reklama szybko zniknęła z sieci, pozostały po niej jedynie screeny. Raper odniósł się do sytuacji podczas jednego z niedawnych koncertów, zaprzeczając, jakoby miał współpracować z McDonald’s.
SPRAWDŹ TAKŻE: Taco Hemingway zauważył na koncercie fankę o kulach. Zobaczcie, jak zareagował raper
– To jest całkowita nieprawda i zbadamy, co tam się będzie działo w zasadzie. Nie mam pojęcia, co się wydarzyło. Tak tylko chciałem uspokoić – powiedział.
Zwróciliśmy się do biura prasowego sieci z prośbą o ustosunkowanie się do wypowiedzi rapera. – Potwierdzamy słowa artysty, nie nawiązaliśmy współpracy, nie prowadzimy również rozmów na ten temat – zapewniła nas Katarzyna Kucisz-Rosłoń z McDonald’s Polska.