Do tego czasu artysta uraczył słuchaczy aż sześcioma singlami. Track „Marilyn Monroe” został okraszony fantastycznym klipem, za który odpowiada Adrian Obręczarek. Za produkcje muzyczną odpowiada niezawodny Foux. „Popularne” to zbiór definicji klubowego brzmienia najlepszych polskich producentów.
Tymek wziął rodzimą scenę szturmem. Klip do jego wydanego w październiku 2018 roku singla „Język ciała” (promującego album „Klubowe” jest najpopularniejszym rapowym polskim klipem rapowym na YouTube. W ciągu 2,5 roku wideo wyświetlono ponad 142 mln razy. Niedawno barierę 100 mln wyświetleń przekroczyło wideo do piosenki „Anioły i demony”. Warto wspomnieć, że „Język ciała” to pierwszy polski singiel rapowy, który uzyskał status podwójnie diamentowej płyty. ZPAV poinformował o wyjątkowym osiągnięciu Tymka na początku tego roku. Artysta kręci imponujące wyniki nie tylko na YouTube, ale również w serwisach streamingowych. W ostatnim miesiącu w Spotify utworów Tymka wysłuchało ponad 1,29 mln użytkowników tej platformy.