Gigantyczny wzrost sprzedaży muzyki Nipseya Hussle po śmierci

Zmarły, ale na pewno nie zapomniany.


2019.04.02

opublikował:

Gigantyczny wzrost sprzedaży muzyki Nipseya Hussle po śmierci

fot. mat. pras.

Po tym jak w niedzielę Nipsey Hussle został zastrzelony przed swoim sklepem w Los Angeles, serwisy muzyczne odnotowały gigantyczny wzrost zainteresowania jego muzyką. Wydawnictwa artysty natychmiast powędrowały na wysokie miejsca topek zarówno iTunes jak i Amazona. Ubiegłoroczny album „Victory Lap” jest obecnie najchętniej kupowaną płytą w iTunes i drugą pod względem popularności w zestawieniu digitalu w Amazonie, w iTunes do czołowej dwudziestki dostały się także dwa inne wydawnictwa Nipseya – mixtape „Crenshaw” jest na siódmym miejscu a „The Marathon” na dwudziestym.

Singiel “Racks In The Middle” znajduje się obecnie na dziesiątym miejscu najpopularniejszych singli w iTunes. Aż pięć spośród dziesięciu najpopularniejszych utworów rapowych w iTunes są kawałki Nipseya. Wśród dziesięciu najpopularniejszych klipów w tym sklepie znajdują się cztery teledyski zmarłego rapera.

Fizyczne wersje „Victory Lap”, zarówno CD jak i winyl znajdują się w TOP5 najchętniej kupowanych wydawnictw w Amazonie. Zainteresowanie winylem „Victory Lap” wzrosło aż o 585 700 procent, a kompaktowa edycja zaliczyła skok o 318 310 procent, a „The Marathon” na CD o 333 310 procent.

Jeśli trend się utrzyma, „Victory Lap” wydaje się być pewniakiem do pierwszego miejsca w notowaniu Billboardu. W chwili premiery album uplasował się na czwartej pozycji.

Polecane