Klimat teledysku budują piękne i intrygujące przedmioty. Obraz powstawał wśród eksponatów Muzeum Geologicznego w Warszawie oraz w przestrzeniach warszawskiego Studia Bank. Kość piszczelowa małego mamuta, użyta w teledysku, liczy sobie 15 tysięcy lat i została wykopana na terenie Polski. Futurystyczne meble kuchenne to projekt „The Kitchen” autorstwa Studia Rygalik, a trawiasty kubik „Grasseating” oraz stolik do fastrygowania „Ssstolik” zaprojektowało Studio Niemywska Grynasz. Projektantką futurystycznych kostiumów jest Joanna Wawrzyńczak, młoda polska projektantka, która ma na swoim koncie m.in. staż u Alexandra McQueena w Londynie.
Za realizację filmu odpowiada Tomasz Gliński, twórca m.in.klipu do piosenki „Syreny” Artura Rojka, bijącego w sieci rekordy popularności. Podobnie jak w przypadku „Syren”, również i tym razem, Gliński zajmuje się reżyserią, zdjęciami i montażem filmu. Scenariusz napisał razem z Małgorzatą Makowską, która odpowiada jednocześnie za scenografię i stylizację.
Mela Koteluk: Teledysk to wymagająca forma wizualna – w miniaturze należy zmieścić treść, odpowiednio dobrać estetykę zgodną z intencją utworu i jednocześnie zachować czytelność. Intuicja i wyobraźnia Tomka i Małgosi pozwoliły na stworzenie szczególnego obrazu – z dobrą proporcją, który w całości bardzo lubię.