fot. mat. pras.
Fagata wydała w styczniu debiutancki album zatytułowany „Lil Fagata”. Rapująca influenerka nie zatrzymuje się i wypuszcza kolejne single. Wprawdzie internetowa gwiazda podpisała umowę z Sony Music Poland, ale obejmuje ona jedynie dystrybucję i częściowe wsparcie promocyjne. Zdecydowaną większość roboty w tym zakresie Fagata bierze jednak na siebie. Wygląda jednak na to, że teraz będzie jej trudniej.
Instagram mówi: „Nie”
Podstawowym narzędziem do promocji muzyki są dla twórców media społecznościowe. W przypadku Fagaty dotychczas były to głównie Instagram i TikTok. Teraz influencerce pozostanie jedynie to drugie, bowiem administracja Instagrama uznała jej publiczny wizerunek za zbyt odważny i zbanowała ją. Mecie prawdopodobnie nie spodobała się także aktywność Fagaty na niebieskiej platformie.
W tym tygodniu ma się pojawić nowy singiel Fagaty „Wszystkie fajne”. Poniżej jego fragment.
@fagatkaaaZa tydzień to wychodzi!!!