fot. mat. pras.
EA SPORTS™ i Prosto połączą świat wirtualnego futbolu z tym realnym – z tej okazji unikalne koszulki zaprojektowane przez Prosto przy udziale Wojtka Sokoła staną się rzeczywistością. Limitowana seria nigdy nie trafi do sprzedaży – fani będą mogli zdobyć koszulkę w ramach specjalnych aktywacji.
W ramach współpracy marki przygotowały, m.in.: dedykowaną sesję zdjęciową, wyjątkowy konkurs Prosto Wear, w którym zwycięzców wybierał będzie Wojtek Sokół oraz szereg aktywacji na kanałach partnerów, w tym u nas. Szczegóły już za kilka dni.
Kluczowym elementem kampanii jest wyjątkowy spot z udziałem rapera i założyciela Prosto – Wojtka Sokoła, nawiązujący do korzeni projektu koszulki i samej marki – odważnych i wyrazistych lat 90.
– Łączenie różnych światów, to moja specjalność, dlatego bardzo mnie cieszy, że koszulka Prosto x EA SPORTS pojawi się zarówno w świecie wirtualnym jak i fizycznie, w rzeczywistości – powiedział założyciel Prosto, raper i biznesmen, Wojtek Sokół. To super współpraca łącząca świat streetwearu i gamingu. Wyrazistym designem koszulki nawiązujemy do bliskich nam lat 90. To nasze korzenie i stylistyka, którą bawimy się i przetwarzamy od początku istnienia Prosto.
Wyjątkowa koszulka jest hołdem obu marek w stronę lat 90. – czasu kiedy futbolową modą rządziły legendarne, odważne i kolorowe projekty. Wiele z ówczesnych projektów wciąż uwielbiane jest przez fanów piłki, ale i mody, ponieważ coraz częściej koszulki piłkarskie stają się kluczowym elementem stylizacji.
Przez trzy tygodnie, począwszy od 27 listopada gracze na całym świecie mogą odblokować wyjątkowe stroje zaprojektowane przez Prosto, dostępne w trybie Ultimate Team™.