Dwóch reprezentantów chillwagonu wydało album-niespodziankę

spacerange wchodzi na scenę mocnym uderzeniem.


2022.03.25

opublikował:

Dwóch reprezentantów chillwagonu wydało album-niespodziankę

fot. kadr z wideo

Mijający tydzień przyniósł informację o rebrandingu chillwagonu, a właściwie nie tyle samego chillwagonu, co związanej z nim agencji artystycznej chillwagon.co, która zmieniła się w spacerange. Nowe przedsięwzięcie ma nie tylko kontynuować drogę poprzednika, ale także rozwijać ją na wielu płaszczyznach.

chillwagon.co zmienia swoje dotychczasowe oblicze. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością macierzystego zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunku działalności.

Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko poza działalność kojarzoną z chillwagonem. spacerange to jeszcze szersza perspektywa – na muzykę, kształtowanie artystycznych karier oraz brandów.

Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem, będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek – mogliśmy przeczytać przy okazji ogłoszenia zmian.

spacerange zainaugurowało działalność publikacją singla „3wagon” Tedego, Borixona i ReTo. Label zapowiedział także, że w piątek dostaniemy pierwszy wydany jego nakładem krążek, ale nie zdradzono wówczas, czyja to będzie płyta.

O północy w sieci pojawił się album ReTo i ZetHy zatytułowany „Bon appetit”. Producentem całego wydawnictwa jest Wroobel, a jedynym zaproszonym na nie gościem Kronkel Dom. Wydawnictwo znajdziecie w serwisach streamingowych, a w sklepie spacerange możecie zamówić je w wersji fizycznej. Zobaczcie klip do promującego „Bon appetit” numeru tytułowego.

Polecane