„SHAKIRA || BZRP Music Sessions #53” od dnia publikacji cieszy się niesamowitą popularnością – obecnie numer ma blisko 112 milionów wyświetleń na YouTube. Warto wspomnieć, że kawałek został też najpopularniejszym latynoskim utworem na Spotify. Na słowa, które padają w utworze, zaczęły też reagować marki, o których wspomina Shakira.
– Zamieniłeś Rolexa na Casio, zmieniłeś Ferrari na Twingo – śpiewa wokalistka pogrążając swojego byłego męża.
Casio na Twitterze opublikowało archiwalne zdjęcie Shakiry. Widzimy na nim nastolatkę, z jeden z modeli zegarków Casio na nadgarstku.
Pamiętaj Shakiro, zanim zostałaś smutnym Rolexem, byłaś wspaniałym CASIO – czytamy w opisie zdjęcia.
Recuerda Shakira, antes de ser un triste Rolex fuiste un magnífico CASIO pic.twitter.com/5O0N8B9jwy
— C A S I O™ (@CasioTeam) January 13, 2023
Renault natomiast postanowiło stanąć w obronie Shakiry – francuski profil marki opublikował nowy kawałek i opatrzył go opisem:
– #Renault #Twingo zawsze będzie cię wspierał Shakiro, kiedykolwiek, gdziekolwiek (whenever, wherever) – nawiązując do słów jednego z numerów piosenkarki.
#Renault #Twingo will still support you Shakira whenever, wherever https://t.co/EAkV0K2EVp
— Renault France (@renault_fr) January 13, 2023
Natomiast na hiszpańskim profilu Renault zdjęcie modelu Twingo opatrzono opisem:
– Dla chłopaków i dziewczyn takich jak ty. Podkręć głośność.
Pa tipos y tipas como tú. ¡Sube el volumen! #Renault #Twingo #claramente #joven #urbano #eléctrico #ágil #Icónico #compacto #travieso pic.twitter.com/eND207qM3H
— Renault España (@renault_esp) January 12, 2023
Przypomnijmy także, że Pique poinformował o tym, że jego federacja Kings League organizująca hobbystyczne rozgrywki piłkarskie rozpoczęła współpracę z Casio. Piłkarz zrobił to podczas ostatniego spotkania federacji, co więcej sam na ręku miał zegarek Casio – w pewnym momencie uniósł dłoń do góry i powiedział – To zegarek na całe życie. Po spotkaniu Pique rozdał zegarki Casio obecnym w studiu streamerom.