fot. mat. pras.
To niesamowite co może osiągnąć jeden artysta w ciągu tygodnia od premiery swojego nowego utworu. Travis Scott zmiótł z planszy wszystkich niedowiarków. Najpierw pobił rekord liczby uczestników podczas koncertu w grze Fortnite, w wydarzeniu brało udział 12 milionów osób! Od piątku 24 kwietnia utwór „THE SCOTTS” nagrany razem z Kid Cudim został odtworzony ponad 30 milionów razy w Spotify, co przełożyło się na 1 miejsce w globalnym rankingu, a kolejne 50 milionów dołożyły jego cztery klipy do utworu w serwisie YouTube oraz nagranie z wydarzenia na oficjalnym kanale Fortnite. Wszystkie filmy na oficjalnym kanale artysty na YouTube zostały od tego czasu obejrzane ponad 100 milionów razy. To nie koniec wrażeń, które zapewnił nam amerykański raper. Wszystkie kanały społecznościowe Travisa również odczuły moc z jaką singiel pojawił się na rynku. 800 tysięcy nowych followersów na Instagramie, 100 tysięcy nowych fanów na Facebooku, półtora miliona nowych subskrypcji na YouTube. Pojawia się od razu pytanie, jak na tle świata wypada Polska? Pewnie lepiej niż większość osób mogła sobie to wyobrazić. Aż 5 utworów Travisa Scotta pojawiło się na liście Shazam Top 200. Wczoraj utwór „THE SCOTTS” zajął 2 miejsce w Spotify, a w Top 30 znalazły się aż 4 jego piosenki. Do tego Polscy fani są wyjątkowo aktywni na tle reszty świata. Stanowią 9 siłę na YouTube, 14 w Spotify i 16 na Instagramie Travisa.
Travis Scott i Kid Cudi połączyli siły tworząc nowy kawałek „ THE SCOTTS”. Utwór miał swoją premierę w nocy z 23 na 24 kwietnia w grze Fortnite. Był to swego rodzaju muzyczny eksperyment. Piosenka, która zadebiutowała podczas wydarzenia ASTRONOMICAL jest już dostępna na wszystkich platformach streamingowych. Okładka do singla „THE SCOTTS” została wykonana przez znanego graficiarza o pseudonimie KAWS (Brian Donnelly). Wyprodukowany przez Daytrip, Dot Da Genius, Plain Pat oraz samego Travisa i Mike Deana utwór wyszedł niedługo po pierwszej w historii wytwórni Cactus Jack kompilacji. Krążek „JACKBOYS” zajął #1 miejsce listy Billboard jako pierwszy w nowej dekadzie. W 2020 roku oprócz gościnnego występu na THE SCOTTS Kid Cudi wydał również singiel „Leader of the Delinquents”.
Co ciekawe, Travis w swoim sklepie, który można znaleźć na tej stronie, umieścił wyjątkowe wersje nowego singla. „THE SCOTTS” jest dostępne w preorderze na vinylu i kasecie. Poza nową muzyką Travis wypuścił również specjalną paczkę CACTUS JACK FOR FORTNITE, która jest dostępna jako edycja limitowana. Kolekcja zawiera figurki artysty i specjalną zabawkę NERF.
Travis Scott i jego wytwórnia Cactus Jack nawiązali współpracę z Fortnitem przy jedynym w swoim rodzaju koncertowym eksperymencie wewnątrz gry i światowej premierze nowego utworu. ASTRONOMICAL miało miejsce w grze Fortnite o 1 w nocy z 23 na 24 kwietnia. Specjalna poczekalnia została uruchomiona pół godziny przed startem wydarzenia. Żeby zapewnić możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu jak największej liczbie graczy i fanów Travisa Scotta na całym świecie, akcja zostanie powtórzona dla różnych stref czasowych. W kolejnych dniach pojawiały się także powtórki dedykowane fanom na różnych kontynentach. Jeszcze przed premierowym koncertem Travis dołączył do Serii Ikon Fortnite, co umożliwiło graczom zdobycie ekskluzywnych strojów, emotek i innych elementów za wykonywanie wyzwań. Wszystkie elementy są dostępne od 21 kwietnia. Do tego, uczestnicy wydarzenia ASTRONOMICAL otrzymają prezenty – lotnie Cyklon Astroworld i dwa ekrany wczytywania.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na tej stronie.
Kiedy undergroundowy raper z Houston o pseudonimie Travi$ Scott wydawał pierwszy mixtape „Owl Pharaoh” w 2013 roku nikt by nie pomyślał, że skala jego geniuszu i talentu muzycznego jest tak ogromna. Jego mroczne inspirowane stanem Texas brzmienie, było zdecydowanym odświeżeniem na scenie, na której pierwsi trapowi artyści dochodzili dopiero do głosu. Drogę do sławy Travis rozpoczął od współpracy z Kanye Westem i T.I. jako producent. W swojej twórczości raper zaczął również używać wokalu i tak 6 lat później Travis Scott jest w ścisłej hiphopowej światowej czołówce dzięki brzmieniu, którego nie można podrobić. Oprócz muzyki Scott pasjonuje się również butami, co w 2017 roku doprowadziło do jego kolaboracji z marką Jordan. Efektem tej współpracy jest model Travis Scott x Jordan Trunner LX.
Podczas swojej kariery raper wydał dwa mixtape’y „Owl Pharaoh” i „Days Before the Rodeo” oraz trzy solowe albumy; „Rodeo”, „Birds in the Trap Sing McKnight” oraz „Astroworld”. Otrzymał liczne muzyczne wyróżnienia, w tym został nominowany sześciokrotnie do nagrody Grammy. Od 2012 roku piosenki artysty zostały odtworzone 17 miliardów razy na całym świecie. Travis Scott w 2019 roku wydał dokument na Netflixie o swojej karierze pt. „LOOK MOM I CAN FLY”, a pod koniec tego roku ukazał się album „JACKBOYS”, na którym znajdują się wykonawcy z wytwórni rapera oraz on sam.