Do Miley należał rekord największej ilości odsłon klipu w ciągu 24h od udostępnienia. Szeroko komentowany klip do piosenki „Wrecking Ball” pierwszego dnia wyświetlono 19,3 miliona razy. Wzbudzającą co najmniej tyle samo zamieszania i dyskusji „Anacondę” „kliknięto” o 300 tysięcy razy więcej. Obecny rekord wynosi więc 19,6 mln odtworzeń.
Jeśli popularność klipu utrzyma się na podobnym poziomie, Nicki ma szansę wyprzedzić Miley w jeszcze jednej kategorii – „Wrecking Ball” jest aktualnie klipem, który najszybciej zdobył certyfikat VEVO przyznawany za przekroczenie magicznej bariery 100 milionów wyświetleń. Cyrus potrzebowała na to tygodnia. „Anacondzie” brakuje w tej chwili (piątek, 17.10) nieco ponad 100 tysięcy do 38 milionów.
W przeszłości Minaj dwukrotnie bywała rekordzistką VEVO – solo z klipem „Stupid Hoe” oraz w duecie z Justinem Bieberem (10,6 mln odsłon teledysku „Beauty And A Beat”).
W niedzielę Nicki Minaj wykona „Anacondę” podczas gali MTV Video Music Awards.