Celem konferencji jest przybliżenie młodym ludziom zagadnień związanych z rynkiem muzycznym, których próżno szukać w programach studiów. Ma to również być okazja do spotkań i dyskusji dziennikarzy, muzyków, managerów i innych specjalistów, którzy na co dzień spoglądają na muzykę z różnych perspektyw.
Podczas tegorocznej, już czwartej edycji konferencji, będziemy mieć niepowtarzalną okazję do uczestnictwa w następujących panelach dyskusyjnych, w których udział wezmą:
11.30– 13.20 Dystrybucja muzyki w Internecie
Opis: Panel dyskusyjny z przedstawicielami firm prowadzącymi internetową sprzedaż muzyki
– Jarek Szubrycht (Przekrój)
– Piotr Turek (Muzodajnia.pl)
– Alek Tarkowski (Kultura 2.0)
– Piotr Kabaj (EMI Music Poland)
– Monika Modrzejewska (Orange Music)
moderator: Sebastian Huber (Myspace Polska)
13.30 – 15.30 Pasja czy biznes?
Opis: Dyskusja z udziałem artystów, przedstawicieli niszowych festiwali muzycznych i dziennikarzy.
– Michał „Afrojax” Hoffmann (Afro Kolektyw)
– Borys Dejnarowicz (Porcys.com)
– Michał Borkiewicz (Powiększenie)
– Małgorzata Plysa, Mat Schulz (Unsound Festival)
moderator: Maciej Lisiecki (Screenagers.pl)
15.40 – 17.10 Ekstraklasa czy zaścianek?
Opis : Seria prelekcji artystów, dziennikarzy i przedstawicieli wytwórni na temat ewolucji polskiej branży muzycznej w minionej dekadzie.
– Kuba Ambrożewski (Screenagers.pl)
– Mariusz Herma (Przekrój)
– Piotr Kabaj (EMI Music Poland)
– Maciej Cieślak (Ścianka, Cieślak i Księżniczki)
Wstęp na wszystkie panele dyskusyjne jest darmowy. Publiczność bierze czynny udział w konferencji poprzez zadawanie pytań i żywiołową dyskusję z zaproszonymi gośćmi.
Organizatorem konferencji jest Niezależny Miesięcznik Studentów SGH „Magiel”.
Konferencja Muzyka a Biznes odbędzie się 16 kwietnia w Auli II budynku C Szkoły Głównej Handlowej, przy al. Niepodległości 128 w Warszawie.
Więcej informacji na www.mab.art.pl.