Mini-magazyn na nowej płycie Carey

We wkładce do najnowszego albumu Mariah Carey, "Memoirs Of An Imperfect Angel", znajdzie się 34-stronicowa książeczka przygotowana przez magazyn "Elle".


2009.08.05

opublikował:

Mini-magazyn na nowej płycie Carey

Tego typu książeczka, na którą złożą się artykuły poświęcone wokalistce i reklamy różnego typu (np. Elizabeth Ardem albo Izby Turystyki Wysp Bahama), jest kolejną próba zachęcenia słuchaczy do kupowania oryginalnych płyt. Island Def Jam zapowiada, że jeśli pomysł się przyjmie, podobne reklamy znajdą się na krążkach Rihanny, Kanyego Westa i Bon Jovi.

„Idea jest prosta: `Sprzedajemy miliony płyt, więc powinieneś się z nami reklamować`”, mówi szef IDJ, Antonio „L.A.” Reid. „Płyty moich artystów rozchodzą się w ilości 2 milionów, 5 milionów, 8 milionów. To skupia wzrok dużej ilości słuchaczy. Większość magazynów nie jest tak popularna, jak te nagrania.”

Książeczka trafi również do wydania „Elle”, które zbiegnie się z premierą „Memoirs…” 15 września. Szefowie Island Def Jam planują również przygotować elektroniczną wersję takiego mini-magazynu, który byłby dołączony do płyt kupowanych w formatach mp3.

Polecane

Share This