„Miejsca, muzyka, ludzie i architektura – to składowe naszego DNA” – Prosto Klasyk z kampanią „Eastern Gate”

Prosto Klasyk ruszyło z kampanią Eastern Gate


2021.05.05

opublikował:

„Miejsca, muzyka, ludzie i architektura – to składowe naszego DNA” – Prosto Klasyk z kampanią „Eastern Gate”

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik

Co sezon poszukujemy miejsc, które swoim nietypowym stylem będą tworzyły konstrukcję idealną pod tło naszych zdjęć. Po udanych wyjazdach do Pragi, Aten czy Benidormu, w poszukiwaniu kolejnych inspiracji trafiliśmy na Bałkany. Nie po to żeby oglądać piękne widoki, jakie oferuje ta okolica. Interesowało nas to, co najbardziej surowe.

Wschodnia brama – kwintesencja brutalistycznej architektury – to dla nas myśl przewodnia wiosenno-letniej kampanii Prosto Klasyk. To tam ma miejsce początek przygody, podczas której Klasyk wraz z parą fotografów Łukaszem Pikiem i Agnieszką Kuleszą ruszają ulicami Belgradu. To właśnie tam surowy styl brutalizmu cieszył się dużą popularnością, a kraje byłej Jugosławii postawiły na tym nurcie swój unikalny stempel, wykorzystując go jako sposób na ukształtowanie wizualnej tożsamości pomiędzy wschodem a zachodem.

Wszystko to zmiksowane jest z lokalnym tyglem, gdzie na każdym rogu spotkać można samochody pamiętające poprzednią epokę i życzliwych miejscowych witających Cię uśmiechem szerszym niż Dunaj. Wykorzystując analogową fotografię, staraliśmy się oddać klimat tego szczególnego miejsca i surowość lokalnej architektury.

Zawsze jesteśmy w samym centrum wydarzeń dlatego kampanią Eastern Gate otwieramy sobie furtkę na wschód.

PROSTO KLASYK ZNAJDZIESZ TUTAJ

 

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza, Łukasz Pik
Asystent: Wojciech Affek
Modele: Maya / MSO Belgrad, Vucina / DMM Belgrad
Stylizacja: Natalia Osełka
Make up i włosy: Iza Kućmierowska
Creative direction, idea and execution: Tomasz Kivie, Maciek Stępień / Prosto Klasyk

 

Polecane