Dla pomysłodawców i twórców Męskiego Grania celem było stworzenie artystycznego wydarzenia, któremu towarzyszy fantastyczna atmosfera. Jeszcze ważniejsza była jednak idea, by przełamywać schematy poprzez zderzanie ze sobą silnych osobowości i tworzyć nową muzyczną jakość. Sześć znakomitych koncertów, podczas których w różnych miastach Polski bawiło się łącznie ponad 30 000 osób, udowodniło, że cel ten udało się osiągnąć.
Męskiemu Graniu już od pierwszego dnia, gdy trasa została zapowiedziana, towarzyszyło ogromne zainteresowanie. Projekt został entuzjastyczne przyjęty przez media i cieszył się wielkim uznaniem publiczności. Męskie Granie stało się sukcesem pokazując, że Polacy nie boją się zaskakujących muzycznych połączeń, artystycznych poszukiwań i nade wszystko cenią sobie dobrą muzyką.
Nic, więc dziwnego, że marka Żywiec będąca sponsorem Męskiego Grania, również w 2011 roku będzie kontynuowała patronat tego projektu. Trasę rozpocznie koncert w Żywcu – miejscu, z którego nieprzerwanie od 155 lat pochodzi marka. Następne koncerty odbędą się w kolejne sobotnie wieczory w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Lista artystów, biorących udział w Męskim Graniu, zostanie ogłoszona niebawem. Już dziś wiadomo jednak, że podobnie jak w zeszłym roku Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia będzie Wojciech Waglewski.
Tego lata Męskie Granie zabrzmi w następujących miejscach:
Żywiec, Amfiteatr Pod Grójcem – 16 lipca
Warszawa, Koneser – 23 lipca
Kraków, Ogrody Muzeum Archeologicznego – 30 lipca
Lublin, Błonie – 6 sierpnia
Gdańsk, Stocznia Gdańska – 13 sierpnia
Wrocław, Browar Mieszczański – 20 sierpnia
Poznań – 27 sierpnia
Więcej o Męskim Graniu na:www.meskiegranie.pl