Kendrick Lamar nowym ambasadorem Chanel. Raper twarzą luksusowej kampanii modowej

Chanel ogłasza współpracę z raperem z Compton


2025.04.22

opublikował:

Kendrick Lamar nowym ambasadorem Chanel. Raper twarzą luksusowej kampanii modowej

Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl

Kendrick Lamar, jeden z najbardziej wpływowych raperów XXI wieku, został ogłoszony nowym ambasadorem marki Chanel. W ramach tej prestiżowej współpracy, Lamar został twarzą działu okularów Chanel, dołączając tym samym do grona globalnych ikon stylu związanych z francuskim domem mody.

To kolejny dowód na to, że świat mody i muzyki hip-hop coraz częściej się przenikają. Chanel, znane z wyrafinowanego stylu i innowacyjnych kampanii, zaufało artyście, który od lat redefiniuje granice sztuki, muzyki i kultury.

Kendrick Lamar i moda – od Nike po Chanel

To nie pierwsze zetknięcie Lamara z branżą modową. Wcześniej współpracował z markami takimi jak Louis Vuitton, Nike i Converse, pokazując swoje zainteresowanie zarówno designem, jak i estetyką ulicznej mody.

Wspólnie z Dave’em Free, swoim wieloletnim partnerem kreatywnym, Kendrick zaangażował się również w produkcję artystyczną dla Chanel. Duet odpowiadał m.in. za oprawę wizualną pokazu haute couture w Paryżu oraz stworzył krótkometrażowy film „The Button”, stanowiący część artystycznej kampanii marki.

Nowa kampania Chanel z Kendrickiem – premiera już wkrótce

Oficjalna kampania z udziałem rapera ma zostać zaprezentowana już w najbliższym tygodniu. Chanel Eyewear Campaign 2025 ma połączyć minimalistyczną elegancję z nowoczesnym przekazem wizualnym. Eksperci z branży przewidują, że obecność Kendricka w kampanii doda marce świeżego wymiaru i przyciągnie młodsze pokolenia fanów mody i muzyki.

Dzięki swojej autentyczności i niezależnemu podejściu do twórczości, Kendrick Lamar idealnie wpisuje się w filozofię Chanel – luksusu połączonego z indywidualizmem.

Chanel i hip-hop – nowe oblicze luksusu

Ta współpraca to kolejny przykład na to, jak kultura hip-hop wpływa na świat wysokiej mody. Marka Chanel, która przez dekady była utożsamiana z klasyczną elegancją, coraz śmielej otwiera się na nowe twarze i różnorodne formy ekspresji. Dzięki takim projektom, moda staje się bardziej inkluzywna i kulturowo bogata.

 

Polecane