Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl
Sporo dzieje się ostatnio wokół Maty. Tuż przed rozpoczęciem ciszy wyborczej raper opublikował nowy singiel, teraz mogliśmy go zobaczyć w nowym odcinku „Turbokozaka”, programu piłkarskiego stacji Canal+. Raper sprawdził się w znanych widzom konkurencjach, m.in. sam na sam, wykonywaniu rzutów karnych (w tym w ciemno) czy obijaniu poprzeczki, uzyskując w nich łącznie 229 punktów, co nie jest najlepszym, ale nie jest też najgorszym wynikiem w historii programu Bartka Ignaciaka.
Co ciekawe, Mata spotkał się także w Warszawie z Bjoernem Guldenem, CEO Adidasa. Biznesman przyznał, że raper jest wspaniałym młodym człowiekiem i podziwiał jego kreatywność. Gulden przyleciał do Warszawy, by podpisać z władzami Polskiego Komitetu Olimpijskiego umowę sponsorską. Rodzimi sportowcy pojadą na przyszłoroczne igrzyska do Paryża w strojach niemieckiej marki.
Wyświetl ten post na Instagramie