fot. YouTube
Zagadka teaserów Quebonafide rozwiązana, przynajmniej teoretycznie. Na kanale QueQuality pojawiło się trwające blisko minutę wideo zatytułowane „Thirsty Night”. Ci, którzy liczyli na nowy utwór, muszą obejść się smakiem, ponieważ zamiast niego otrzymaliśmy spot promujący współpracę należącej do rapera marki Miss Ti z siecią Lidl. Od jutra na półkach marketów znajdziecie napoje dostępne dotychczas jedynie w herbaciarniach Quebonafide w Warszawie i Krakowie.
„Nakładam na ręce jakiś krem do rąk. Nakładam na twarz jakiś krem do twarzy. Wszystko jest przewidywalne. Dopóki nieprzewidywalne się nie wydarzy” – taki tekst pojawił się w weekend na twitterowym profilu Kuby. Czy to znaczy, że przy okazji premiery Miss Ti w marketach dostaniemy także nowy kawałek? Przekonamy się prawdopodobnie jutro, choć tutaj sieć nie może się zdecydować – na swojej stronie deklaruje, że napoje – milk tea oraz matcha latte – będą dostępne od czwartku, a na Instagramie podają środę. Zwróciliśmy się do biura prasowego Lidla z prośbą o komentarz.